Beleid wijzigen

Hallo allemaal,

In 2014 had ik 'Bracelets by Agnes' en 11 jaar later startte ik met Finds by Agnes. Nu staat er als je naar 'Over FindsbyAgnes' gaat, bij beleid nog steeds een stukje tekst over BraceletsbyAgnes, wat ik zelf niet kan wijzigen!  Ik kan het origineel (Nederlands) niet aanpassen! Als ik daar op klik krijg ik deze melding:

'Ojee! Sorry, de pagina waar je naar zoekt, is niet gevonden'. 

Weet iemand de oplossing? Ik heb het al in een andere browser geprobeerd, op m'n iPad, maar dat werkt allemaal niet. Dit komt niet echt professioneel over. Sterker nog, ik denk dat bezoekers afhaken daardoor. 

Alvast dank (door Etsy werd ik verwezen naar de beleidsinstellingen, maar dat werkt dus niet). 

Groetjes Agnes 

Labels (2)
Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
2 Replies

Re: Beleid wijzigen

Volgens mij zijn er 2 plekken waar je je About kunt wijzigen.
  1. Shop Manager
  2. -Settings
  3. -About your shop
  4. -Story
en
2. Shop Manager (helemaal naar beneden scrollen naar
  • Sales channels
  • jouw shop (met potlood)
  • Daarop klikken (dan kom je in je shop, die je kunt bewerken)
  • Links boven staat dan
  • Edit shop
  • Add a story headline

Heb je beide opties geprobeerd?

1 Like
Reply
Loading...

Re: Beleid wijzigen

Fijn dat je me wilt helpen, helaas heb ik beide opties geprobeerd, zonder succes. Ik kom wel bij het stukje tekst, maar zodra ik het aan wil passen, krijg ik dus de melding: 'Ojee! Sorry, de pagina waar je naar zoekt, is niet gevonden'. 

Het gedeelte rechts (dus de vertaling) kon ik wel gewoon aanpassen. Heel vreemd. Ik ga kijken of ik iemand van Etsy kan bereiken.

Fijne dag gewenst! In Nederland wordt het vandaag 23 graden, dus lekker genieten!  

0 Likes
Reply
Loading...
Reply
You must log in to join this conversation.
Remember that posts are subject to Etsy's Community Policy.