Former_Member
Hi everyone! Thanks for joining! Before beginning with other threads, fill out this little survey so we can get to know you!

-Where are you from?

-What do you make?

-What do you collect?

-What are your goals? Short term? Long term?

-Do you have kids? A spouse? Talk about your family!

-What do you love about Etsy? What do you not-so-love?

-Think about this day 5, 10, and 15 years ago. What were you probably doing?

-What words do you live by?
Former_Member
Not applicable

Re: Introduce Yourself

Hi everyone!! I'm Abbie.

Where are you from? I'm from Devon, but now live with my parents and sister in Oxford.

-What do you make? I make copper wirework jewellery.

-What do you collect? Vintage brooches and early Wade figurines by Jessie Van Hallen

-What are your goals? Short term? To make my shop a success. Long term? To earn enough money so I can go on a trip to see my cousins in Australia (although that seems unlikely - I need nearly £1,500).

-Do you have kids? No. A spouse? A recent boyfriend, much older than me; but he adores me!! Talk about your family! My parents had me and my sister late in life; I have epilepsy so it seems unlikely that I'll move out - they smother me a bit but I can understand, they were told they'd never have kids.

-What do you love about Etsy? I love that it's a community. What do you not-so-love? I don't like that sometimes you club together into groups; at least my local ones do.

-Think about this day 5, 10, and 15 years ago. What were you probably doing? 2012, I was trying to sell my jewellery at fairs and not succeeding. 2007, I was struggling, trying to control my epilepsy. And 2002; well - we had our house flooded out!!

-What words do you live by? Never Give Up.
Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...

Re: Introduce Yourself

Q: D'où venez-vous?
B: Je suis française originaire de la région sud et sud-ouest et depuis une douzaine j'habite sur une petite île (française) qu s'appelle la Corse.

Q: Que faites-vous?
B : Je suis toujours journaliste freelance et parallèlement, je fabrique des bijoux en pierres fines ou précieuses. Je ne crée que des pièces uniques et m'intéresse beaucoup à la lithothérapie. Mes bijoux sont variés (pierres, or, argent, plaqué, bronze...)

Q: Qu'est-ce que vous collectez?
B: Des pierres du monde entier, j'ai ma petite collection perso.

Q: Quels sont tes objectifs? Court terme? Long terme?
B: A court terme j'aimerai faire connaître ma boutique auprès des gens qui peuvent l'apprécier le plus et faire reconnaître la valeur de mon travail, ma créativité...A plus long terme, je souhaiterai m'y consacrer totalement si les ventes me le permettent.

Q: Avez-vous des enfants? Parle de ta famille!
B: Non, pas d'enfants ... mon ami en a un ! nous sommes jeunes dans notre tête, c'est bon pour ce genre d'aventure.

Q: Qu'est-ce que tu aimes chez Etsy ? Qu'est-ce que tu n'aimes pas?
B: J'aime le nec plus ultra technique de la plateforme (car j'ai connu beaucoup moins bien). J'ai fait partie de filiale française qui malheureusement a disparu depuis cet été. J'espère me faire beaucoup d'amis de part le monde.

Q: Pensez à 5, 10 et 15 ans plus tôt.
B: Au plan créatif j'étais plus orientée peinture dessin et peinture digitale.

Q: De quels mots vivez-vous?
B: Le bonheur c'est la perception de croître, d'accomplir une progression vers plus de conscience.

J'espère que par ces quelques mots nous avons fait un peu connaissance.
Nathalie
de BijouxNatdev
Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...
Reply
You must log in to join this conversation.
Remember that posts are subject to Etsy's Community Policy.