Hallo,
Ik ben nog niet zo lang geleden met een Etsy shop vanuit Belgie gestart, ik wil heel graag pakketten naar Amerika verzenden maar de verzendkosten zijn veel te hoog (bij alle firma’s) Nu heb ik gezien dat mede shopeigenaars voor 30 € zelfs klein-meubelen versturen . Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Alle tips over goedkoop verzenden zijn welkom ! Andere ook trouwens . Alvast bedankt . Nieky
Hallo,
zelfde probleem hier! Ik probeer nu vooral via briefpost te verzenden. Ik hoor dat velen wel hun verzendkosten mee rekenen in de verkoopprijs. Momenteel doe ik dat niet maar probeer wel wat onderscheid te maken tussen regio’s en landen in kosten. Geen idee hoe sommigen het zo goedkoop kunnen doen!
groetjes
Hier zelfde probleem. Ik heb nu mondial relay toegevoegd waar mogelijk. Dat scheelt toch al veel qua pakjeskosten naar bepaalde landen van Europa. En na 1 week heb ik toch al een object van 16 euro verkocht met 5,9 euro verzendkosten naar Frankrijk. Maar wat eigenlijk wel dik tegenvalt zijn de kosten die Etsy aanrekent ook op de postkosten en dan nog eens die verzendlabels enzo. Uiteindelijk hou je van die 16 euro (de postkosten moet je afgeven want betalen) slechts 13,24 euro over. Dan kan ik het ook op 2dehands proberen verkopen.
In procent van mijn verkoopprijs: 17,25% afgeven onder diverse vormen. Nu ben ik aan het zoeken of ik die verzendkosten van Etsy kan uitschakelen. Iemand tips?
Hoe heb je datgedaan omMondial Relay toete voegen? Zou graag mijn shop eindelijk willen starten, maar ik vind maar niet terug hoe ik verzendpartners kan linken.
ik heb me ook al suf gezocht! Maar ik denk vooral dat ze een "contract" aangaan met een verzendmaatschappij (dhl, dpd, bpost, postnl,....) Wanneer je min aan pakjes verstuurd dan kan je goedkoper tarief hebben. En natuurlijk, hoe meer je verkoopt hoe minder groot 'de bluts met de buil is' de ene keer hou je wat over op verzending en de andere keer verlies. Als je de verzending verrekend in je artikel en ze kopen meer dan 1 artikel, heb je normaal wel al een groot stuk van de verzending terug.... Ik ben nu aan het experimenteren met gratis verzending, misschien krijg ik wel mijn eerst verkoop! Ik richt me wel op landen met de minst hoge verzendkost en binnen Europa … Geen idee of dat een goede zet is?