I'd love to see your shops!

Hi! I'm curios about my neighbours :) 

This is my "store":
https://www.etsy.com/shop/UselessGoods

Translate to English There was a problem fetching the translation.
2 Likes
34 Replies

Re: I'd love to see your shops!

Hello,
I'm from Belgium and I recently have reopened my shop, selling paper and planner goodies. 
I still have lots of plans for items to add to my shop.
I'm still a beginner and still have a lot to learn.

www.organizedfinds.etsy.com

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hallo allemaal,

Omdat dit een community is voor Nederlandse en Belgische shop doe ik het even in het Nederlands hoor.

Ik klets en schrijf de hele dag al Engels....ha, ha.

Fijn dat we hier elkaar kunnen 'ontmoeten'. Ik denk dat het heel nuttig is want Etsy is tof maar wel heel erg gericht op de USA.

Soms is het fijn om mensen dingen te kunnen vragen. Dingen waar je mee worstelt of puur tips vinden om verder te komen.

Ik heb geen idee hoeveel shop er in Nederland en België zitten maar ik krijg niet het idee dat men heel erg actief is.

Ik ben een ontwerpster/illustrator uit Etten-Leur, Nederland (in de buurt van Breda, in het zuiden, vlak bij de Belgische grens).

Dit is mijn shop:

https://www.etsy.com/nl/shop/PurpleRoseConnection

 

Groetjes,

Colette

Translate to English There was a problem fetching the translation.
5 Likes
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Wat fijn om te zien dat er iemandin mijn buurt gevestigd zit! Ik zelf woon in Breda dus heel dichtbijjou idd. Hoe gaat het nu met je shop? Ik ben recent begonnen met de mijne. Ik hoor het graag!

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes

Re: I'd love to see your shops!

Hey organised finds en purplerosaconnection!

Ikzelf  kom uit de buurt van Leuven, België.

Sinds februari gestart met mn armbanden shop, so far so good.... al kan het allemaal wat beter natuurlijk :)

Ik heb ook niet echt het idee dat de naam ‘Etsy’ op zich erg gekend is in België !

Het houd me voorlopig niet tegen om verder te doen met een uit de hand gelopen hobby, mn eerste “echte” verkoop kwam pas in juni en uit Nederland! :) dan waren Engeland, USA en zelfs Australië aan de beurt! Het horen van die KATCHING doet toch steeds het hart een klopje sneller gaan, niet? :)

Het is wel nog helemaal onduidelijk of ik nu “goed bezig ben” of niet.... soms heb ik 15dagen echt geen verkoop en ook erg lage views en visits; waarna de week die er op volgt er plots 2-3 op 1 dag besteld worden.... allemaal superleuk, maar zo onduidelijk om te weten waarom ik die 15dagen dan zo onzichtbaar was?! 

Nuja, we blijven creëeren en er plezier aan hebben natuurlijk :)

Heel veel succes en goede verkopen gewenst!

Mien van Meanstore x

Translate to English There was a problem fetching the translation.
2 Likes
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hey, leuk jullie te leren kennen,

Jullie hebben helemaal gelijk, ik ga zo vaak automatisch in het engels verder zonder er bij stil te staan dat het makkelijker kan :) 

Ik verkoop voor meer dan 80% aan mensen in de USA. Binnen Europa steekt Duitsland er dan weer bovenuit.
Hoewel ik mijn shop nieuw leven wil inblazen door een hoop nieuwe producten toe te voegen blijf ik hoofdzakelijk de zipper pockets verkopen. 
(Ik ben nu sinds eind juni weer actief bezig met de Etsy shop en soc. media)

Ik krijg dagelijks ong. tussen de 100 en 150 bezoekers, maar verkoop maar gemiddeld 1 a 2 x per week.
Ik probeer dagelijks actief te zijn op instagram, post ook 2x per week op facebook en ben een Pinterest account aan het opbouwen. 
Het gaat allemaal erg traag om volgens te krijgen. 


Translate to English There was a problem fetching the translation.
2 Likes
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hey organisedfinds, 

Volgers krijgen.... idd, het is ni gemakkelijk! En vooral, “echte” volgers!

Op fb ben ik nog maar recent gestart, dus daar vnl vrienden en familie die de pagina volgen.

Op instagram geraak ik niet aan 200 volgers.... waarvan volgens mij bijna de helft andere etsy shop eigenaars zijn, dus ik vind de “steun” van hun volgen wel fijn, ma je schiet er niets mee op he :) en dan vooral als je ziet dat een bijna exacte kopie van je eigen creatie opduikt bij hun profiel enkele dagen of weken later... 

Op Pinterest bijna 1000 volgers, maar ook hier weer, deze volgers zijn niet “echt” denk ik

Op etsy zelf krijg ik regelmatig wel een favoriet, maar da is dan van mensen die 100duizenden favorieten aanklikken, dusja... what s the point?!  Vaak ook v items die allang niet meer in mijn listings staan dus gewoon via iemand anders zijn favorieten is aangeklikt, erg geloofwaardig is die favoriet dan nimeer he :)

Wat zijn jullie plannen naar de kerstperiode toe? Extra listings aanmaken, shop hernieuwen, ...?

Ikzelf ga proberen om de verlopen listings die ik heb een beetje te restylen, nieuwe foto s aanmaken, tags nakijken enz.

Nu herlisten voor 4maanden, houdt in dat ze er mooi tijdig staan voor de feestperiode!

Ik wens jullie allemaal een katchingske!

Mien van Meanstore

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...
PhiliJoe
Inspiration Seeker

Re: I'd love to see your shops!

Dag allemaal,

 

Mijn naam is Philipine.

Een paar jaar geleden ben ik een Etsy shop gestart met de verkoop van mijn handgemaakte dromenvangers. Inmiddels ben ik gestopt met deze hobby en ben ik vorig jaar begonnen met de verkoop van vintage spullen.

Ik heb zo'n 2 a 3 verkopen per maand. Zowel in de USA als in Europa.

Het blijft voor mij altijd een beetje zoeken wat precies werkt. Heb me aangemeld bij een aantal teams die elkaar helpen aan views, hearts etc. Volgens mij heeft dit wel geholpen om bij google in beeld te komen, maar zeker weten doe ik niet. Mogelijk kunnen we dat in dit team ook doen?

Verder ben ik benieuwd naar de ervaringen van verkopers die voor de garantie gratis verzending USA hebben gekozen of juist niet.

Oja, ik heb een aantal kerst listings  aangemaakt en deze op uitgelicht gezet.

Ga nu jullie shops even bekijken.

 

Gr,

Philipine

https://www.etsy.com/nl/shop/PhiliJoe

 

 

 

 

 

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hey Philipine!

kheb ooit eens gelezen op het forum dat het raar kan of zou overkomen als je 1000en volgers zou hebben en slechts enkele verkopen.... weet natuurlijk zelf niet wat daarvan klopt :)

Ikzelf had al langer de verzendkosten gratis vanaf 25,~ in mijn shop en heb het allemaal gewoon laten staan. 

Kheb niet echt het idee dat er op dat vlak iets veranderd is voor mij, heb nog steeds bestellingen die van USA komen, zowel waar ze gebruik kunnen maken van de “gratis verzending boven 25,-“ maar zeker ook bedragen onder 25,- waar ze dan zelf de verzendkosten bijbetalen.

Als je wilt zien hoeveel bezoeken je krijgt via google search, kan je het zien op je dashboard bij “verkeer”

Ik heb via Pinterest veel bezoek, maar echt raar....allemaal van 1 foto die plots zoveel werd gepind en bezien. 

Of we het ooit echt allemaal gaan begrijpen en snappen betwijfel ik , maar we kunnen maar proberen he ;)

Mien x

 

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...
PhiliJoe
Inspiration Seeker

Re: I'd love to see your shops!

Denk idd dat we het nooit helemaal zullen begrijpen, maar actief blijven met alles wat je hier boven beschrijft is zo wie zo goed😉. 

Dank voor de tip van het verkeer. Ga ik zeker even checken.

tot laters

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes

Re: I'd love to see your shops!

Ikzelf heb de Gratis verzending +35$  toegepast voor elke klant. Het grootste deel van mijn klanten komen uit de usa, net dit is de duurste qua verzending, ik kon dus even goed de gratis verzending voor iedereen instellen. Ik merk dat sinds ik dit deed er meer klanten 2 artikelen of meer bestellen iplv 1 om aan de gratis verzending te kunnen voldoen. Hoewel ik niet stond te springen om dit toe te passen was het voor mij als verkoper dus wel positief.

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...
AIMCE
Inspiration Seeker

Re: I'd love to see your shops!

Hoi, 

Ik ben nieuw op Etsy! Ik kom uit Nederland, maar woon nu tijdelijk in New York City. 
Ik heb onlangs een Etsy shop geopend met spreadsheets voor kleine ondernemers en voor persoonlijke financiën. 
Ik had vrij veel ervaring met Excel, en door mijn verhuizing naar de Verenigde Staten kwam tijd vrij, toen heb ik besloten deze spreadsheets te bouwen.

Het is eigenlijk begonnen om mijn zusjes te helpen, zij hebben een webshop met handgemaakte accessoires en vond het lastig hun financiën bij te houden. 

Dit is mijn shop:

https://www.etsy.com/nl/shop/AIMCE

 

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hey,

Ik ben Sjoukje en Lezwijn en ben sinds kort mijn eigen Etsy-shop begonnen vooral gericht op baby's en kinderen.

https://www.etsy.com/nl/shop/KnittyHandmadeNL?ref=seller-platform-mcnav

Dit is vooral een hobby voor mij, maar ik ben erg benieuwd hoe het hier uitpakt!

 

Liefs,

 

Sjoukje

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hey Sjoukje! 

Een aantal heel leuke items in je shop!  Als tip kan ik je geven om altijd je 13 tags in te vullen om zo meer zichtbaar te worden voor potentiële kopers. Ook altijd de maat aangeven van je items, bvb de mooie pennenzak.

Hopelijk krijg je snel een eerste verkoop!

Succes

Mien x

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes

Re: I'd love to see your shops!

Hallo iedereen!

Ik ben Lien en ik heb al bijna een jaar en half een Etsy shop. Ik hou mij vooral bezig met haken en naaien. Er staan momenteel nog niet erg veel producten in mijn shop, maar af en toe komt er wel eentje bij (dingen ontwerpen vraagt natuurlijk wat tijd).

Commentaar is natuurlijk altijd welkom :)

Lien

https://www.etsy.com/shop/thefirststitchshop/

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hey Lien, 

Heel veel succes met je shop! 

Lijkt erop dat er veel vraag is naar je digitale downloads, misschien kan je daar nog een andere van op de markt brengen om nog meer verkopen te realiseren? 

Ohja en klein typfoutje in diezelfde listing staat verenigde “saten”  

Groetjes, Mien x

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
AsilStudio
Inspiration Seeker

Re: I'd love to see your shops!

Hi all!

 

Ik ben net begonnen met het verkopen van mijn prints op Etsy en ik blijk het moeilijker te vinden dan ik in eerst instantie had gedacht. Ik zou het heel fijn en tof vinden als iemand misschien even naar mijn winkel zou kunnen kijken en misschien wat tips zou kunnen geven? En als ik bij iemand hetzelfde zou kunnen doen, geef dat vooral aan!

 

Fijne avond nog.

Bye,

Lisa

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Hoi!

Ik ben Jossie. Ik kom uit Zuid-Afrika maar woon in Gent, België. Ik ben nog aan het Nederlands leren, maar ik denk dat ik het niet zo slecht doe.

Ik verkoop handgemaakte gothic en fantasy juwelen en accessoires op mijn Etsy shop! Ik focus me vooral op kettingen, body kettingen, hooftkettingen en neuskettingen. Ik gebruik vaak botten in mijn creaties, allemaal van etische oorsprong. Ik ben bezig om oude producten uit te faseren en gebruik nu zo veel mogelijk roestvrij staal.

https://www.etsy.com/shop/AyameDesigns

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...
Uniekjes
Inspiration Seeker

Re: I'd love to see your shops!

Wat leuk om jullie reacties te lezen! Ik ben eigenlijk net echt begonnen met verkopen hier op Etsy en heb 3 verkopen gedaan, echt super leuk! 

waar ik wel tegen aanloop is dat ik zie dat de winkelmandjes van bepaalde artikelen blijven staan maar dat niemand uiteindelijk het item koopt. Hebben jullie dat ook? En wat doen jullie dan om de mensen over de streep te halen? Ik heb wel een 10% korting aanbieding willen doen maar op 1 of andere manier verstuurd Etsy dat bericht niet...die blijft op 0 staan. 

Hoe dan ook, het is een erg leuke plek om spullen te verkopen, maar ik moet het nog even doorkrijgen:) 

Ik sta open voor alle tips And tricks van jullie in dit team. 

groetjes Jennifer 

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Ha Jennifer,

Je hebt hele leuke items in je shop.

Dat van die winkelmandjes moet je maar vergeten. Je kan nooit achterhalen wie daar achter zitten. Wel kan je ervan leren welke items blijkbaar gewild zijn in je shop. Je zou daar dan bijvoorbeeld meer variaties op kunnen maken.

Dan zou ik daarnaast oppassen met het meteen geven van kortingen. We zitten niet bij de Action of de Xenos en je hebt je producten met veel liefde gemaakt. Dat betekent niet dat je alles moet weggeven. Mensen die je shop bezoeken zijn als het goed is WERKELIJK geïnteresseerd in jouw producten. Koopjesjagers moeten elders zijn.

Let er ook echt op dat je voor jezelf goed berekent wat je prijs moet zijn (arbeidstijd, materialen, verzendmaterialen, verzendkosten en vergeet niet dat Etsy voor elke verkoop en plaatsing geld berekent. Dat moet je er ook bijin doen). Ik krijg namelijk de indruk dat je jouw producten te goedkoop aanbiedt.

Zorg dat je winkel goed gevuld is. Ik zie dat je nog flink aan het bouwen bent maar streef ernaar om fiks wat spullen in jouw etalage te hebben. Anders haken mensen snel af.

HEEL BELANGRIJK!

Kies de juiste KEYWORDS. Deze zijn vele malen belangrijker dan je denkt. Kies keywords die langer zijn dan één woord anders ga je ten onder in de massa. Kijk wat voor omschrijving het best bij jouw unieke product past. Dus bijvoorbeeld niet alleen 'CANDLEHOLDER' maar 'CONCRETE CANDLEHOLDER'. Bij een zoekopdracht naar CANDLEHOLDER sta je ergens achteraan op een reeks pagina's. Mensen die gericht zoeken naar betonnen waxinelichtjes komen sneller bij jou terecht. Vergeet ook niet om bijvoorbeeld keywords als GIFT FOR HER of GIFT FOR WOMEN...dat soort keywords....te gebruiken.

Als laatste heb ik een tip voor je.

Kijk regelmatig op deze website:

https://erank.com/

Deze website is gerelateerd aan Etsy. Maak even een accountje aan. Als je een gratis account hebt ben je wel enigszins beperkt in wat je allemaal kan onderzoeken maar het geeft toch een berg informatie. Ik zoek er altijd naar unieke keywords en je kan daar ook zien hoe je het doet als shop.

Zo, het is een beetje een lang verhaal geworden maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

SUCCES!

Colette

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
AVAfashionStore
Inspiration Seeker

Re: I'd love to see your shops!

Hallo allemaal,

Deze week opende ik mijn etsy shop, spannend. Ik verkoop tassen en accessoires voor dames en heren.
Het meeste materiaal is afkomstig van reststukken leder en stof #upcycle #reuse.

Hierbij een linkje naar mijn shop:

www.etsy.com/nl/shop/AVAfashionStore

 

Groetjes,
Aurelie
(Gent, België)

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...
Former_Member
Not applicable

Re: I'd love to see your shops!

Hi all! I live in The Netherlands. This is my jewelry shop

www.novdesign.etsy.com 

 

 

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...

Re: I'd love to see your shops!

Mooie sieraden.

Echt, ik hou van die sfeer.

Ik wens je heel veel succes.

Wel denk ik dat we als Nederlanders, samen met de Belgen, op Etsy de krachten een beetje meer moeten bundelen om Etsy wat meer onder de aandacht van het Nederlandse publiek te krijgen. Ik heb door de jaren heen gemerkt dat echt TE WEINIG mensen Etsy kennen. Maak veel reclame dus op social media als je in de gelegenheid bent.

Groetjes,

Colette

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes

Re: I'd love to see your shops!

Hello everybody,

I am Colette, I live in The Netherlands. I am designer and illustrator and here you can find my shop:

https://www.etsy.com/nl/shop/PurpleRoseConnection

 

Translate to English There was a problem fetching the translation.
1 Like
Reply
Loading...
Former_Member
Not applicable

Re: I'd love to see your shops!

Ik ook denk zo. En bedankt voor het leuk vinden van mijn sieraden:)

Translate to English There was a problem fetching the translation.
0 Likes
Reply
Loading...
Reply
You must log in to join this conversation.
Remember that posts are subject to Etsy's Community Policy.